داستان مرسدس بنز نلسون ماندلا+ویدئو
 

یک S کلاس خیلی خاص، برای یک رهبر خیلی خاص.

 

برای کارگران جدید عضو اتحادیه در کارخانه‌ی مرسدس بنز در شرق آفریقای جنوبی، او یک نماد فوق‌العاده آشکار بود. آن‌ها می‌خواستند برای مادیبا – نام قبیله‌ ای ماندلا – یک اتومبیل مرسدس بنز تولید کنند. پس از یک جلسه‌ ملاقات بین مدیریت کارخانه و کارگران، توافق شد که کارخانه قطعات مورد نیاز را تأمین خواهد کرد و کارگران به صورت رایگان برای ساخت آن کار خواهند کرد. پرچم آفریقای جنوبی و نام ماندلا بر روی شاسی اتومبیل حک شده بود، و بدین ترتیب W126 وارد خط تولید کارخانه شد.

Mercedes Classe S Nelson MandelaMercedes Classe S Nelson MandelaMercedes Classe S Nelson Mandela

در طول مسیر، مردم کف زدند، رقصیدند و آواز خواندند، زیرا آن‌ها توانسته بودند در پیدایش این اتومبیل نقشی داشته باشند. خود ماندلا در مورد اتومبیل گفت: یک حرکت فوق‌العاده که شاهدی قانع کننده بر این می‌باشد که در آفریقای جنوبی، مردم بسیاری وجود دارند که با همکاری با یکدیگر و فداکاری، حاضرند تا کشور و سرزمین خود را آباد کنند. Philip Groom، کسی که در ساخت اتومبیل بسیار کمک کرده بود، وظیفه‌ی خطیر تحویل کلید اتومبیل به ماندلا را در جولای 1990 بر عهده داشت، S500 قرمز روشن را کار عشق نامید.

 مرسدس مادیبا اکنون در موزه‌ آپارتاید قرار دارد، و پس از سال 1998 دیگر از آن استفاده نمی‌شود. ویدیوی ساخت آن را تماشا کنید و ببینید که چگونه کارگرانی از نژادهای مختلف دور یکدیگر جمع شدند تا چیزی خاص را بسازند. نمونه ای کوچک از آن چه که نلسون ماندلای فقید برای آفریقای جنوبی انجام داد و هر کسی نمی‌تواند به آن دست پیدا کند. [دانلود ویدئو]


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 647
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1189
بازدید ماه : 13376
بازدید کل : 463090
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2